Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LU

pidla

14. 4. 2010 14:09
Je dobře,

že výše zmíněné instituce nepředpokládaly  taková boom netu a propásly tak možné zásahy do svobody, která zde ještě panuje. Proto vás budu volit.

0 0
možnosti
MM

BlackAnonym

6. 4. 2010 13:43
hmmm

Jsem VELICE rád, že si (DOUFÁM) toto uvědomuje spousta lidí. Internet, jak jste zmínil, je absoutně klíčová věc, bez které, si myslím, opravdu nastane sci-fi.

0 0
možnosti
M

malicorne

9. 4. 2010 9:00
Re: hmmm

Ano, je to tak.

0 0
možnosti

lost

3. 4. 2010 17:24
jo jo

0 0
možnosti

lost

3. 4. 2010 17:28
Re: jo jo

třeba nám pirátů, mám doma telku, která již nepřijímá ani jeden signál-toliko zrnění, nevím kam ty ostatní přišly, mám ji jako monitor k videu - bez antény - není možné ji odhlásit jako přijímač.radio zatím poslouchám normálně....ale nechci aby mi někdo vrtal do toho co dělám na netu V

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1820x
Jsem věčný hledač pravdy. V diskuzi vystupuji pod přezdívkou "malicorne"
Jsem exmístopředseda České pirátské strany.

Seznam rubrik