Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

otravenej dracula

dostali jeste malo

0/0
7.11.2010 11:00

pá_ja

bohužel

ten rozsudek byl vynesen jako exemplární a pro varování!

Takže jej srovnávat s jinými tresty například za vraždu nemůžete!

Kdyby se posuzovala míra následků toho činu tak je to na dolní hranici zabití, ale protože se posuzovala tzv. společenská nebezpečnost činu nikoli pachatelů, tak to dopadlo takhle.

0/0
20.10.2010 15:48

vlasec

Re: bohužel

Jinými slovy, ti kluci se nedočkali férového procesu?

0/0
7.11.2010 22:14

pá_ja

Re: bohužel

O férovosti procesu lze pochybovat díky medializaci, uložené tresty ovšem férové nebyly právě z ohledem na následky činu. Nikdo nepřišel o život a klasifikovat čin jako pokus o vraždu? Kdyby chtěli někoho zabít, neudělají to takhle.

0/0
8.11.2010 13:45

crutov

Asi Vám něco uniklo...

Příšte se mohli pokusit vypálit hospodu plnou pirátů, jako součást svého boje (kdy v rámci všech prostředků usilují o nastolení rasově a ideologicky čisté společnosti...). Tenhle čin nese všechny znaky teroristického útoku (má tedy logicky specifickou klasifikaci).

0/0
20.10.2010 15:46

pá_ja

Re: Asi Vám něco uniklo...

to je závěr právníka-amatéra

Tak to jedině podle Vás, klasifikace činu byla pokus o vraždu, poškozování cizí věci.

S tím prvním nesouhlas a s tím druhým možná, pokud bude škoda na majetku hrazena majiteli domu a ne těm, kdo v něm bydleli.

0/0
20.10.2010 16:49

crutov

Re: Asi Vám něco uniklo...

Ano právník nejsem. To nic nemění na faktu, že odsouzení patří mezi organizované neonacisty (Národní odpor), což také soud zmiňoval a bral to jako fakt pro své rozhodnotí (přitěžující okolonost,společenská nebezpečnost, zasazení do reality). Navíc tato skutečnost byla motivem pro samotný čin...

0/0
20.10.2010 17:02

pá_ja

Re: Asi Vám něco uniklo...

no nevím jestli je správné posuzovat výši trestu podle příslušnosti k nějakému hnutí. to dělali komouši.

A co se týká společenské nebezpečnosti, to je právě ten problém, především by se měla posuzovat společenská nebezpečnost pachatele a možnost jeho nápravy. Tady se posuzovala jen nebezpečnost činu! A už vůbec jeho následky, vyjímečné tresty se nedávají ani za vraždu a tady se vražda nestala a ani pokus o ni nebyl nezpochybnitelně prokázán!

0/0
20.10.2010 17:15

crutov

Re: Asi Vám něco uniklo...

Jsou součástí zakazané organizované skupiny, která má za cíl demontáž současného systému a likvidaci "nevyhovujících skupin" obyvatel. Neni to jako u komančů, je to jako když soud s atantátníkem přihledne k tomu, že odsouzený je napojený na teroristickou siť Al-Kaida.

0/0
20.10.2010 17:27

pá_ja

Re: Asi Vám něco uniklo...

No jak myslíte.

Jenže ta příslušnost k těm hnutím byla hlavní argument pro udělení trestů a to je podle mne chyba, měla se posuzovat nebezpečnost pachatele a jeho činu a ne příslušnost k nějakému hnutí.

0/0
20.10.2010 18:07

malicorne

Re: Asi Vám něco uniklo...

Ještě tady začněte strašit s teroristy. Je vidět, že vymývání hlav mainstreamovými médii má nadprůměrné výsledky.

0/0
20.10.2010 19:43

crutov

Re: Asi Vám něco uniklo...

Omyl šéfe, o náccích vim svoje už dlouho. Vymytá hlavo.

-

Tu paralelu jsem použil pro ty co připad bagetelizují, ač je trochu adbsurdum je blíže realitě, než váš pomýlený blog... Jinak trochu mě mrzí, že jste zrovna Pirát, tedy mě doposud sympatická strana. Rv

0/0
21.10.2010 12:58

crutov

Re: Asi Vám něco uniklo...

* ad absurdum 

0/0
21.10.2010 12:59

Šulivajda

Černobílá spravedlnost

Je smutné že spravedlnost tady není a patrně dlouho nebude.Zapalovat domy je určitě zavržení hodné a nelze to považovat za klukovinu.No nicméně stejně by měly být trestány i násilné činy ze strany romského etnika.Zatím jsou jen zametány pod koberec !Zákony by měli platit stejně bez rozdílu etnika !! 

0/0
20.10.2010 12:11

malicorne

Re: Černobílá spravedlnost

Přesně takto jsem to myslel. Díky, že jste to narozdíl od jiných zde pochopil.

Jiří Rezek

0/0
20.10.2010 13:21

Gmur

Re: Černobílá spravedlnost

pane Rezek oni romove podpaluji domy se spicimi detmi? Ze podle vas nedostali za tento cin adekvatni trest?

0/0
20.10.2010 14:01

malicorne

Re: Černobílá spravedlnost

http://zpravy.idnes.cz/soud-zmirnil-trest-muzi-ktery-na-silvestra-ubil-dvoumesicni-dceru-1dh-/krimi.asp?c=A101019_103108_krimi_zep

více netřeba dodávat.

0/0
20.10.2010 14:04

malicorne

Re: Černobílá spravedlnost

snad jen to, že vám doporučuji začít studovat třeba matematickou analýzu, abyste se naučil základním pojmůj jako ekvivalence, implikace,atd.

0/0
20.10.2010 14:07

Plami

Re: Černobílá spravedlnost

ne, oni jsou nastesti tak deb... "neschopni", ze kdyz uz nejakou tu flasku hodej, tak se jim ten dum nepovede zapalit .. a potrestani jsou pouze napomenutim, preci o nic nejde, vyjezd policistu, hasicu, pyrotechniku ... pche, kdo by to resil, gadzove maj penez dost, tak at to zacvaknou ne ;-O

0/0
20.10.2010 15:04

Plami

Re: Černobílá spravedlnost

jo a kdyby jste snad konkretne nevedel/a o cem je rec... http://ostrava.idnes.cz/romove-z-opavy-si-utoky-zapalnou-lahvi-zrejme-zinscenovali-sami-ph0-/ostrava-zpravy.asp?c=A100902_1443601_ostrava-zpravy_jab

0/0
20.10.2010 15:06

Fw 190 D-12

Máte pravdu leda v tom

že by 22 let měli dostávat všichni, co si dokazují vlastní sílu na dětech. Vy jste ale spíš myslel, že by hoši měli být osvobození, popřípadě vyznamenání. Mám pravdu?

0/0
20.10.2010 11:06

Roger Wilco Sr.

Re: Máte pravdu leda v tom

Jak sleduji tvé příspěvky tady i jinde, nabývám dojmu, že znáš cikány asi jen z literatury a filmu, co? ;-DRv

0/0
20.10.2010 11:23

běžný ovčan

Re: Máte pravdu leda v tom

asi jsem nepochopil, jak to bylo myšleno, jakože když dělají bordel a kradou měděné dráty, tak budem zapalovat děcka?

0/0
20.10.2010 11:36

Livrak 3

Re: Máte pravdu leda v tom

Správně píšeš, že moc nechápeš, nechci urážet, ale tvoje logika je na bodě mrazu. Rv

0/0
20.10.2010 12:42

Plami

Re: Máte pravdu leda v tom

no ja nevim, tomuhle tedy za "dokazovani si sily na diteti".. jeste k tomu (zrejme) vlastnim snizili trest z 20 na 14,5 roku .. to se vam zda v poradku? http://zpravy.idnes.cz/soud-zmirnil-trest-muzi-ktery-na-silvestra-ubil-dvoumesicni-dceru-1dh-/krimi.asp?c=A101019_103108_krimi_zep

A pokud ne, tak jiste budes souhlasit s tim, ze i tem zharum by tedy mel byt trest snizen.. a to jeste o vic, protoze v jejich pripade ke smrti ditete nedoslo.

0/0
20.10.2010 14:01

Mira4

Já mám s rozsudkem velký problém,

protože kdyby někdo plánovaně unesl, znásilnil a zavraždil tu Natálku nebo jinou holčičku, dostal by maximálně poloviční trest než tihle zblblí puberťáci.

0/0
20.10.2010 11:01

zajicek8

Re: Já mám s rozsudkem velký problém,

Také mám ten samý problém.

0/0
20.10.2010 15:36

vladys

.....

nějak jsem z textu nepochopil proč máte s rozsudkem problém..

0/0
20.10.2010 10:58

Fw 190 D-12

Re: .....

Já ano. A to mně docela děsí, že i takoví lidé žiji mezi námi.

0/0
20.10.2010 11:06

malicorne

Re: .....

mě zase děsí vaše demagogie. Nehledejte v tom textu věci, které tam nejsou.Rv

0/0
20.10.2010 13:22

malicorne

Re: .....

dotyční si zaslouží tvrdé potrestání, to bez diskuze. Nikde nepíši opak. Ale prostě jejich trest nemůže být několikanásobně vyšší, než když opilec v autě zabije tři lidi. Je to pokřivené a ohánět se tady rasismem, z toho je mi na blití.

0/0
20.10.2010 13:24

Gmur

Re: .....

Uplne spatne.

Nechte to radsi n soudu. To bude fakt lepsi. (neco jako pohnutky a motiv vam asi nic nerika).

0/0
20.10.2010 14:03

SYETEY-KOTZOUR

Re: .....

dokonaná vražda a skoro polovina než nedokonaná vražda (a ještě nedokázán úmysl zabít). Reálný trest by byl kolem 10 let.

0/0
20.10.2010 14:06



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.