Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pidla

14. 4. 2010 13:37
Fandím

a jsem již rozhodnuta vás volit, nevstoupím do politiky, ale obracím na vaši stranu pozornost svého širokého okolí, hlavně dětí a jejich kamarádů. Jsou to už voliči a tak změna je v jejich rukou. Díky.R^

0 0
možnosti

malicorne

14. 4. 2010 13:40
Re: Fandím

Díky.

Jiří Rezek

0 0
možnosti

machinist

14. 4. 2010 12:14
23

R^

0 0
možnosti

M61

14. 4. 2010 12:12
Název

Jakkoli můžete mít "poctivý" program s dobrými nápady, máte špatný název. Nevím, zda jste si název zvolili právě proto, abyste nalákali ty, kteří chtějí legalizovat stahování zadarmo, ale veřejnost si to o vás myslí. Spousta lidí má pocit, že mají nárok na to, stáhnout si zdarma dílo z internetu, protože jednotlivé stažení přeci autory nic nestojí.

Pokud založím "Proticikánskou stranu" a v programu budu mít, že chci odstranit rasismus a název "proticikánská" jsem si zvolil, protože jsem proti používání slova "cikán", budu v očích veřejnosti rasista a do strany se mi budou hlásit extrémisté, to je jasné.

0 0
možnosti

hasmen 01

14. 4. 2010 11:28
Jsem již rozhodnut...

Volím 23 :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1820x
Jsem věčný hledač pravdy. V diskuzi vystupuji pod přezdívkou "malicorne"
Jsem exmístopředseda České pirátské strany.

Seznam rubrik